De new Mini is niet alleen een hype, de auto wordt ook stevig gehyped. Dat was van in het begin zo, en dat is nog steeds het geval. Een pluim op de hoed van de marketeers bij Mini. Je moet het naderhand maar doen om keer op keer origineel uit de hoek te komen. Hun nieuwste wapenfeit? De kartonnen dozen die met afgelopen kerst op heel wat straathoeken in Nederland verschenen. Naar analogie met de tientallen LCD-tv-verpakkingen die dan het straatbeeld vullen. Een op zich eenvoudig concept, maar het werkt wel. Dat valt ook te merken aan volgend filmpje waarop heel wat verbaasde omstanders werden vastgelegd. Filmpje bij meer lezen.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 3 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 18 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden