Wie in zijn leven al meer dan tien Seat Exeo's in het wild heeft gespot, mag nu zijn hand opsteken. De Spaanse middenklasser krijgt intussen wel een facelift, nadat
begin dit jaar de motorisaties en interieurruimte werden aangepakt. Erg ver gaat de facelift ook deze keer weer niet, het blijft beperkt tot een aangepast front met hertekende koplampen en grille. De koplampen zijn van het bi-xenontype.Verder zien we LED-dagrijlichten en LED-achterlichten. De Exeo krijgt verder nog een start-stopsysteem voor de benzinemotoren.
De 2.0 TDI's met respectievelijk 120 en 143 pk zien hun CO2-uitstoot met 7 gram dalen tot 130 g/km. Een Ecomotive-versie met een uitstoot van 120 g/km wordt voor volgend jaar beloofd. De vernieuwde Exeo staat vanaf november bij de dealer.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 6 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 21 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden