Zouden we de Lexus LF-A dan toch in de showroom kunnen verwachten? Geruchten deden de ronde dat dit niet meer het geval zou zijn, maar deze spy shots laten wel degelijks anders vermoeden. Het zou dan ook goed kunnen dat de officiële presentatie van deze sportwagen uit de Lexus-stal haar debuut zal meemaken op de Tokyo Motor Show in Oktober.
Reden voor deze positieve voorspelling is dat dit testmodel voorzien is van enkele nieuwe details die nog niet te zien waren op vorige spy shots. Zo kan je de duidelijk de nieuwe achterlichten zien die er al zeer productieklaar uitzien. Verder is ook opvallend hoezeer het koetswerk veel meer afgewerkt is. Opvallend aan de LF-A zijn nu al reeds de 3 centrale uitlaten. Na de IS-F met zijn schuin boven elkaar geplaatste uitlaten toont Lexus ook hier dat de conventionele manier niet altijd de absolute 'way to go' hoeft te zijn.
Als de LF-A daadwerkelijk het productiestadium haalt dan zal hij waarschijnlijk om en bij de $200.000 gaan kosten. Voorzien van een 5.0l V10 motor met ongeveer 500 + pk zal hij niet moeten onderdoen voor de gemiddelde Porsche 911 of Aston Martin V8 Vantage. De productie zou bewust ook laag gehouden (1000 exemplaren) worden om enerzijds de exclusiviteit te behouden en om anderzijds ook niet te blijven zitten met een aanbod aan wagens dat niet verkocht raakt.
via motorauthority
[
]1
Zouden we de Lexus LF-A dan toch in de showroom kunnen verwachten? Geruchten deden de ronde dat dit niet meer het geval zou zijn, maar deze spy shots laten wel degelijks anders vermoeden. Het zou dan ook goed kunnen dat de officiële presentatie van deze sportwagen uit de Lexus-stal haar debuut zal meemaken op de Tokyo Motor Show in Oktober.
Reden voor deze positieve voorspelling is dat dit testmodel voorzien is van enkele nieuwe details die nog niet te zien waren op vorige spy shots. Zo kan je de duidelijk de nieuwe achterlichten zien die er al zeer productieklaar uitzien. Verder is ook opvallend hoezeer het koetswerk veel meer afgewerkt is. Opvallend aan de LF-A zijn nu al reeds de 3 centrale uitlaten. Na de IS-F met zijn schuin boven elkaar geplaatste uitlaten toont Lexus ook hier dat de conventionele manier niet altijd de absolute 'way to go' hoeft te zijn.
Als de LF-A daadwerkelijk het productiestadium haalt dan zal hij waarschijnlijk om en bij de $200.000 gaan kosten. Voorzien van een 5.0l V10 motor met ongeveer 500 + pk zal hij niet moeten onderdoen voor de gemiddelde Porsche 911 of Aston Martin V8 Vantage. De productie zou bewust ook laag gehouden (1000 exemplaren) worden om enerzijds de exclusiviteit te behouden en om anderzijds ook niet te blijven zitten met een aanbod aan wagens dat niet verkocht raakt.
via motorauthority
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 7 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 22 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden