De DS-lijn loopt als een trein. Niet in het minst door het individuele karakter van de wagens en het onderscheidend vermogen ten aanzien van hun broertjes in de C-reeks. Na de DS3 R bouwt Citroën ook een Racing-variant van de grotere DS4. Ook hier is het afwachten wat de 256 paarden zullen doen als ze enkel door de voorwielen op de weg gezet zullen worden. De looks mogen er wezen, al zorgen de verbredingen van de wielkassen ervoor dat de flanken wel erg hoog lijken.
Laatst gepubliceerd
Reacties (2)
Plaats een reactieEen Saxo VTS was anders ook niet om mee te lachen hoor, een ZX 2.0 16v of een AX GTi was ook altijd fijn om te zien destijds.
Recente reacties
Opinie: Nee, we moeten Audi Vorst niet redden met belastinggeld
Als men audi wil redden.waarom lukte dat niet met ford genk???. Brussel is belangrijker dan Brussel.
Door Cortinovis 4 uur geleden
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden