De Skoda MissionL is de toekomstvisie van Skoda voor hun model-voor-alle-markten. Vanaf 2013 wil Skoda de wagen commercialiseren, ook op de Russische en Chinese markt. Het is het begin van een regen aan nieuwe modellen die Skoda moeten helpen om de doelstelling van 1,5 miljoen geproduceerde wagens per jaar te halen. Skoda hanteert eenvoudige maar pure vormen die jeugdigheid moeten uitstralen.
Laatst gepubliceerd
Reacties (2)
Plaats een reactieZiet er uit als de oude octavia met die vierkante lichten en grote grill? De acherkant doet me er ook aan denken... Maar het is eigenlijk niet mis. Niet dat ik het zou kopen maar het zou het merk skoda denk ik geen slecht doen :)!
Recente reacties
Test: Toyota Prius PHEV (2024)
Plug-in is inderdaad zeker niet de toekomst. Jammer dat deze Prius niet als gewone hybride wordt...
Door JP Holland 18 uur geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 1 dag geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 2 dagen geleden