Laat ons beginnen met de zwakste schakel van de stand, de SpeedART SP91-R. Op basis van de 991 Carrera S bouwden ze een sportievere ophanging, vernieuwd geluidssysteem binnenin maar vooral een verschrikkelijke bodykit. Op hun stand lezen we nochtans dat dit een aerodynamisch pakket is, maar als je de afwerking ervan van wat dichter bij gaat bekijken dan kom je tot de conclusie dat dit slechte Tupperware is. Spleten, gaten, slecht afgementen. Kortom, geen enkele meerwaarde. De andere wagen op hun stand, de BTR-II 660 EVO, maakt die blunder echter ruimschoots goed.
Je kan de opgevoerde 997 Turbo cabrio verkrijgen in twee vermogensvarianten, een met 600 pk en 820 Nm en een met 650 pk en 910 Nm. Straffe cijfers waarmee de Porsche in 2,5 seconden naar 100 km/u snelt. Nieuw op de kit is het Formule1 stuur, verbeterde ophanging, Sport Chrono Plus pakket, 20 inchers en een vernieuwd uitlaatsysteem. De BTR-II 660 EVO kost je 185.000 voor de zwakste variant en 201.000 euro voor de strafste.
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 2 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 4 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 7 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 8 uur geleden