Heel wat flitsend blauw en groen op deze concept. In combinatie met het klinisch wit moet de wagen de eco-inborst versterken. De hybride EcoCharge geeft weer dat Suzuki ook met hybride concepten bezig is. Bedoeling was om het verbruik te verbeteren zonder aan prestaties te moeten inboeten. Suzuki claimt een verbruiksdaling van 25 procent, terwijl de handling van de Kizashi ongewijzigd blijft.
Onder de kap een 144 pk sterke 2.0 benzinemotor in combinatie met een 15 kW (20 pk) sterke elektrische motor, die gebruik maakt van lithium-ion batterijen. De elektrische motor staat de benzinemotor wanneer dat vereist is. Zoals tegenwoordig wel vaker gebeurt, zorgt Suzuki ook bij deze EcoCharge voor een start/stop-systeem, recuperatie van de remenergie, het afsnijden van de benzinetoevoer bij het lossen van het gaspedaal en banden met lmage rolweerstand.
Via: Motorauthority
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 10 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden