Heb dit weekend een test opzitten met de Hybrid versie. Man wat een power. Om nog maar te zwijgen van het design.
Het is een ideale wagen voor management van een bedrijf die Hybride. 90% aftrekbaar, 99% Co, en ze hebben bij Citroën een business versie met alles erop en eraan aan nettoprijs. Dit wil zeggen dat je bvb bij Mercedes voor een E klasse minstens €41.000,00 neerteld + opties, want voor de regering telt de ware catalogus + opties. Je zit dus vlug aan een bedrag van €47.000,00 euro en dan moet je nog overdrijven op gebied van opties.
Bij Citroën zit je met de business Hybride met alles erop en eraan aan volledige prijs van €37.000,00. Een groot verschil als we nu zelf extra gaan belast worden op onze bedrijfswagen.
In het verleden zou ik nooit naar een Citroën gekeken hebben maar vandaag... ja het wordt een Citroën DS5 Hybride met alle toeters en bellen. En kijk dan eens naar het verbruik. Tijdens de test 25 km gedaan (mixed rijbanen) en de wagen verbruikte een gemiddelde van 4,6 liter. Ongewoon voor een Hybride met 200DINpk.
En neen ik ben geen verkoper van Citroën maar een BMW driver. Sorry BMW maar hier hebben jullie geen antwoord.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 1 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 9 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 10 mois