knobeeZ 16:03
Portrait de knobeeZ

me welk nut steken ze in Poseidon's naam een v12 biturbo met 1000(!!)Nm koppel in een terreinwagen, voor de wielen in te graven tot ze der downunder weer uitkomen en er een kangoeroe tegen plast?!?
dan nog zo een vierkant hok, even aerodynamisch als de Himalayas, ge kunt met zo'n astronomische luchtverplaatsing toch nooit ten volle van die 450/612 pk's genieten, ge hebt der al 400 nodig om in tegenwind nog vooruit te gaan.

en ja ik ben negatief, ik kan daar bij ne porsche Cayenne nog ergens inkomen, kijk daarnaar, zo ne Cayenne is gelijk een zaadcel; "built for speed" maar dit?!?! als ge dit ding wilt gebruiken waarvoor het mijns inziens gemaakt is zult ge toch wel ruimschoots toekomen met dat V6 dieseltje zeker, die heeft al met 540Nm al genoeg koppel om nen bus zonder wielen voort te trekken!

ps: heb zelf nog ge 4x4'd dus dit spreekt mij persoonlijk aan, kheb indertijd genoeg patserkes zien toekomen met hun dikke "klaargezette" PK-monsters -pokkedure Chevy's en Hummers o.a.- die het na de eerste goeie iets diepere modderpoel al mochten afleggen tegen vijfdehandse overjaarse samurai'kes met twintig keer minder pk en koppel.

zo ne Merc gelijk deze koopt ge toch nie voor dagdagelijks 'woon-werkverkeer' tenzij ge weet ik veel waar woont óf ge voor iets wilt compenseren?! zoiets koopt ge als terreinwagen, en ervaring leert mij dat pk's dan van gering belang zijn maar vooral hoé deze pk's op de grond gezet worden....
etc..etc...etc...
;-)

Commentaires récents

acce 2024

Derniers Essais

Tous les essais

Derniers Chroni

Tous les reportages

Dernières Actualités

Tous les actualités