Over kleuren en smaak wordt niet getwist, zegt men weleens. Wat er volgens sommigen nu echt lelijk is aan een Auris hibryde van de laatste generatie (facelift) in vergelijking met het gros van vergelijkbare wagens binnen dit segment, begrijp ik al helemaal niet meer als ik naar de andere merken kijk. Maar goed, dat is dan een persoonlijke visie.
Ik rijd nu al meer dan 5 jaar met een Auris hybride (1ste generatie), en ik heb nog geen enkele reden tot ontevredenheid gehad. Vlekkeloze electronica, ligt als aan de weg vastgenageld (17 inch velgen), perfect bochtenwerk waarbij er velen met moeite kunnen volgen, dat alles gekoppeld aan een relaxte rijstijl.
Als je er zelf lang genoeg mee rijdt, besef je hoe weinig bepaalde reviewers van deze wagen afweten. Zoals de Consumentenbond b.v. Die spreken over slechts 3 modi (EV, ECO en PWR) daar waar er in feite 4 zijn, voornoemde drie plus de stand 'normaal' als geen van de genoemde drie is geselecteerd.
Maar goed, ik ga hier geen review schrijven. Het enige wat ik er nog wil aan toevoegen m.b.t. het trekgewicht van de HB en TS, kan je letterlijk geciteerd hieronder lezen:
"De trekkracht
De Auris Hybride kan tot 385 kg trekken.
De Auris Touring Sports Hybride kan tot 345 kg trekken.
Best wel veel trekvermogen dus, zo’n hybride. Zeker in vergelijking met ecologische
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 1 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 9 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 10 mois