H.R 14:35
Portrait de H.R

Over kleuren en smaak wordt niet getwist, zegt men weleens. Wat er volgens sommigen nu echt lelijk is aan een Auris hibryde van de laatste generatie (facelift) in vergelijking met het gros van vergelijkbare wagens binnen dit segment, begrijp ik al helemaal niet meer als ik naar de andere merken kijk. Maar goed, dat is dan een persoonlijke visie.
Ik rijd nu al meer dan 5 jaar met een Auris hybride (1ste generatie), en ik heb nog geen enkele reden tot ontevredenheid gehad. Vlekkeloze electronica, ligt als aan de weg vastgenageld (17 inch velgen), perfect bochtenwerk waarbij er velen met moeite kunnen volgen, dat alles gekoppeld aan een relaxte rijstijl.
Als je er zelf lang genoeg mee rijdt, besef je hoe weinig bepaalde reviewers van deze wagen afweten. Zoals de Consumentenbond b.v. Die spreken over slechts 3 modi (EV, ECO en PWR) daar waar er in feite 4 zijn, voornoemde drie plus de stand 'normaal' als geen van de genoemde drie is geselecteerd.
Maar goed, ik ga hier geen review schrijven. Het enige wat ik er nog wil aan toevoegen m.b.t. het trekgewicht van de HB en TS, kan je letterlijk geciteerd hieronder lezen:
"De trekkracht
De Auris Hybride kan tot 385 kg trekken.
De Auris Touring Sports Hybride kan tot 345 kg trekken.
Best wel veel trekvermogen dus, zo’n hybride. Zeker in vergelijking met ecologische

Commentaires récents

Derniers Essais

Tous les essais

Derniers Chroni

Tous les reportages

Dernières Actualités

Tous les actualités