Ik ben een beetje 'allergisch' aan het woord 'subsidies'. Als je weet hoeveel het kost voor een werkgever om een auto te 'geven' aan een werknemer.
Ok, het VAA voor een elektrische wagen zal wel meevallen, maar de werkgever moet hem wel kopen/leasen/renten. En als je een 50k+ auto moet leasen, dan kost dit de werkgever gemakkelijk 500-700 eur per maand excl. BTW.
Dus gratis is dat niet ;-). Men vergeet vaak dat dit allemaal overkomt zoals 'die rijden daar praktisch gratis mee', maar wij als werkgever moeten dat wel ophoesten natuurlijk. En de werknemer maakt hier gebruik van en betaalt zijn deel via VAA. Maar van die VAA daar ziet de werkgever niks van. Dat gaat rechtstreeks naar vadertje staat.
Maar het klopt dat je privé dit soort wagens niet gemakkelijk kan kopen. Daarom dat het fijn is dat de werkgever jou dit kan aanbieden, als je in die situatie zit natuurlijk.
Wij sponsoren enkel de staat, door mega veel belasting hierop te betalen. Dat is de keerzijde van de medaille die mensen vaak niet zien. Gratis bestaat niet helaas...
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois