Adriaan, meestal deel ik uw mening, maar deze keer vind ik niet dat hier de "werknemers" aangevallen worden hoor. En ik denk ook niet dat de werkgevers moeten klagen, want die gaan sowieso voor de goedkoopste oplossing (behalve weer waar ik werk ;-)) zoeken, en dat is de mogelijkheid geven voor een salariswagen. En ja, het is ook een feit dat de "domme regering" een pak inkomsten misloopt hierdoor, en dat het inderdaad een een stuk gecompenseerd moet worden dooor de volledige bevolking, incluis de mensen zonder salariswagen. En doordat het aantal salariswagens alleen maar groeit, steekt het uiteraard ook bij veel mensen de ogen uit. Ikzelf zie ook dat er 25j geleden meer salariswagens waren voor mensen die afstanden reden, en dat nu bij veel bedrijven de secretaresse die om de hoek woont ook een wagen heeft/least. En daar is de regering inderdaad schuldig aan. Maar dat is ook de reden waarom nu tegen 2026 alle salariswagen EV moeten zijn, net omdat er zoveel zijn. En dat heeft uiteraard effect op de mensen die geen hebben. Vicieuze cirkel dus.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois