Citroën en Peugeot hebben beiden hun eigen versie van de kleine softroader geprijsd. Bij Citroën begint de catalogus bij 22.885 euro (1.6 Attraction 115pk, 2WD, 135g CO2/km), bij Peugeot is dat 30.580 euro (1.6 HDi Allure 110 pk, 4WD, 129 g CO2/km). Diezelfde 1.6 HDi met 110 pk staat bij Citroën in de catalogus voor 24.785 euro. Daarboven staat de nieuwe diesel van Mitsubishi-makelij, de 1.8 HDi met 150 pk (142 g CO2/km).
Die kost bij Citroën minimaal 28.585 euro, bij Peugeot is dat 32.580 euro.
Topversie is bij Citroën de 1.8 HDi Exclusive 4WD, daarmee rij je voor 32.585 euro buiten bij je verdeler. Bij Peugeot hanteren ze slechts één uitrustingsniveau, waardoor het prijsverschil met zijn Citroën-neefje bovenaan het gamma miniem is. Wie vierwielaandrijving wenst, betaalt bij Citroën 2.000 euro extra, al is vierwielaandrijving enkel beschikbaar op de dieselversies. De Peugeots zijn standaard uitgerust met vierwielaandrijving.
De opties zijn beperkt, leder en metaalkleur worden aangevuld met een panoramisch glazen dak, navigatie- (en desgewenst audio-)systeem en een alarm (enkel bij Citroën).
Commentaires récents
Prior Design transforme votre Hyundai i30 en voiture de rallye
Bonjour , savez vous placer un kit prior sur un Mercedes gle coupé hybride ? Merci
Door Wiggers Il y a 2 mois
Essai court : Ford Focus Clipper MHEV facelift (2022)
je voudrai savoir la date de livraison de la Ford focus titanium + clipper 2022
Door joris Il y a 2 mois
Renault Arkana E-TECH 145 : ce que vous devez savoir (2021)
je trouve que beaucoup trop de petits détails sont absents d'un modèle à l'autre. Exemples:...
Door BRAND Il y a 5 mois
Officiel : la MG5 est un break électrique ! (2021)
Garde au sol plus élevée ? Au contraire, elle est très faible: 11,5 cm d'après MG...
Door Ponie Il y a 7 mois