De nieuwe Hyundai i20 moet potten gaan breken in het B-segment met kwaliteiten die we nog nooit eerder van het merk zagen.
De nieuwe i20 lijkt in geen enkel opzicht nog op zijn voorganger, en daar zijn we helemaal niet rouwig om. De wagen doet het niet alleen met een aangenaam uiterlijk, ook in het interieur vertoef je graag. Eerder omschreven we dat laatste al als 'ergens tussen de Volkswagen Polo en de Golf', en daar blijven we na dit autosalon nog steeds bij.
De wagen is volledig ontwikkeld en gebouwd in Europa wat alles natuurlijk op onze automarkt afstelt in plaats van op de Aziatische of Amerikaanse.

Onder de motorkap zien we voorlopig nog steeds dezelfde motoren als bij de vorige variant (de nieuwe zijn in ontwikkeling), waaronder de 1.2 (75 en 84 pk), de 1.4 met 100 pk, de 75 pk sterke 1.1 dieselmotor en de 90 pk sterke 1.4 diesel.

De nieuwe i20 heb je vanaf 13.499 op je oprit staan, een volledig uitgeruste 100 pk sterke 1.4 benzine met automatische versnellingsbak kost je 21.599 euro.
Commentaires récents
Prior Design transforme votre Hyundai i30 en voiture de rallye
Bonjour , savez vous placer un kit prior sur un Mercedes gle coupé hybride ? Merci
Door Wiggers Il y a 2 mois
Essai court : Ford Focus Clipper MHEV facelift (2022)
je voudrai savoir la date de livraison de la Ford focus titanium + clipper 2022
Door joris Il y a 2 mois
Renault Arkana E-TECH 145 : ce que vous devez savoir (2021)
je trouve que beaucoup trop de petits détails sont absents d'un modèle à l'autre. Exemples:...
Door BRAND Il y a 5 mois
Officiel : la MG5 est un break électrique ! (2021)
Garde au sol plus élevée ? Au contraire, elle est très faible: 11,5 cm d'après MG...
Door Ponie Il y a 7 mois