Als je in de brochure van de Porsche 911 kijkt is de Turbo S zowat bij de snelste van het gamma. Wij zeggen soms less is more, maar TopCar beantwoordt dat met 'UnLess it's more'.
Bij TopCar hebben ze een manier gevonden om de 911 Turbo S, die al vrij breed op de baan staat toch nog agressiever te laten overkomen zonder het origineel te willen verstoppen achter te opzichtige spoilers.
Dit wil zeggen dat er werk aan de winkel was voor koning carbon met de nodige touch-ups hier en daar. Zo kregen de bumpers een aanpassing samen met de diffuser, achteraan. Ook de vleugel werd in een koolstofvezel jasje gestoken. De binnenkant is voorzien - van wat dacht je - carbon, met een geel stiksel dat het interieur toch een andere indruk geeft dan 'gewoon zwart'.
Zet hier dan tenslotte een zo groot mogelijke 5-spaaks velg onder en veel dikker dan dit gaat het niet worden. De wielen komen van ADV1 en meten 21 duim en 9 duim doorsnee vooraa,n wat niet slecht is. Als we dan kijken naar wat er onder de achteras zit dan is 11,5 duim al helemaal niet om je voor te moeten schamen.
Met dat laatste komen we ineens aan de paarden die bovenop die achterwielen staan te trappelen; Dat zijn er 60 meer dan origineel en het koppel ging met een goeie 130 nm omhoog. Of kortweg een sprint naar 100 km/u onder de 3 seconden en 24 paar ogen langs de kant van de weg die uit hun kast rollen.
Ajouter un commentaire
Vous devez être connectés pour poster un commentaire.
Se connecter