
Wij zijn hem wellicht al lang vergeten, maar in sommige landen wordt hij nog steeds verkocht: de vierdeursversie van de VW Polo. In Rusland bijvoorbeeld, waar hij een modern en niet onaantrekkelijk jasje aangemeten krijgt.
In Latijns-Amerika gaat de vierdeurs-Polo als Virtus door het leven, maar die heeft niets te maken met de versie die ze in Rusland verkopen. De Russen maken immers nog steeds gebruik van het PQ25-platform van de vorige Polo, terwijl de Virtus al aan de MQB zit.

Het platform moet dus goedkoop blijven, maar op het design werden kosten nog moeite gespaard: de nieuwe Polo Sedan ziet er eigenlijk wel kloek uit, met een lengte van 4,48 meter en een koffer van 550 liter. Het radiatorrooster ligt in het verlengde van de grotere VW-modellen, terwijl de daklijn laag blijft en de kont hoog. Achteraan zien we achterlichten met Golf-design en het centrale letteropschrift voor de typebenaming. Alleen betekent het verouderde platform dat deze Russische Polo Sedan het zal moeten stellen zonder de meest recente motoren en rijhulp.
Commentaires récents
Prior Design transforme votre Hyundai i30 en voiture de rallye
Bonjour , savez vous placer un kit prior sur un Mercedes gle coupé hybride ? Merci
Door Wiggers Il y a 1 mois
Essai court : Ford Focus Clipper MHEV facelift (2022)
je voudrai savoir la date de livraison de la Ford focus titanium + clipper 2022
Door joris Il y a 1 mois
Renault Arkana E-TECH 145 : ce que vous devez savoir (2021)
je trouve que beaucoup trop de petits détails sont absents d'un modèle à l'autre. Exemples:...
Door BRAND Il y a 3 mois
Officiel : la MG5 est un break électrique ! (2021)
Garde au sol plus élevée ? Au contraire, elle est très faible: 11,5 cm d'après MG...
Door Ponie Il y a 6 mois