
Ford heeft zijn supercar een update gegeven voor het nieuwe modeljaar. De GT ziet zijn vermogen toenemen van 647 naar 660 pk en krijgt voortaan standaard een titanium Akrapovic-uitlaat.
Naast meer vermogen ziet de Ford GT de koppelcurve van zijn 3.5 V6 biturbo breder uitgesmeerd worden. De Ecoboost krijgt ook enkele mechanische aanpassingen, en een gewijzigde koeling en luchtstroom. In de Track-rijmodus werd de ophanging verder aangescherpt.

Standaard monteert Ford voortaan ook een titanium Akrapovic-uitlaat die voordien optioneel werd aangeboden, en die de decibels van de biturbo wat meer tot uiting moet doen komen. Tot slot is de GT nog verkrijgbaar in twee speciale oplages: een Liquid Carbon-editie die alle koolstofvezel onbedekt laat, en een Gulf Racing-oplage met voortaan een zwart streepje en een nieuw nummer, als verwijzing naar de Le Mans-winnaar uit 1968 en 1969.
Commentaires récents
Prior Design transforme votre Hyundai i30 en voiture de rallye
Bonjour , savez vous placer un kit prior sur un Mercedes gle coupé hybride ? Merci
Door Wiggers Il y a 15 heures
Essai court : Ford Focus Clipper MHEV facelift (2022)
je voudrai savoir la date de livraison de la Ford focus titanium + clipper 2022
Door joris Il y a 5 jours
Renault Arkana E-TECH 145 : ce que vous devez savoir (2021)
je trouve que beaucoup trop de petits détails sont absents d'un modèle à l'autre. Exemples:...
Door BRAND Il y a 2 mois
Officiel : la MG5 est un break électrique ! (2021)
Garde au sol plus élevée ? Au contraire, elle est très faible: 11,5 cm d'après MG...
Door Ponie Il y a 4 mois