Met de regelmaat van de klok bouwt de Duitse tuner Novitec widebody-varianten van bestaande supercars onder de noemer N-Largo. Deze keer is de Ferrari 812 GTS aan de beurt.
Van de 812 GTS N-Largo wil Novitec maar 18 stuks bouwen. Zij krijgen allemaal koetswerkaanpassingen in koolstofvezel die de totale breedte op 2,11 meter brengen en zorgeloos een parkeergarage inrijden dus volstrekt onmogelijk maken. Novitec geeft wel mee dat alle aanpassingen geoptimaliseerd werden in een windtunnel.
Voor het chassis van deze N-Largo voorziet Novitec net als bij de 'gewone' kit voor de 812 GTS een sportophanging met frontliftsysteem om niet voor paal te staan aan verkeersdrempels. Daarnaast zijn er gesmede velgen om de verbrede wielkasten op te vullen: 21 duim vooraan en 22 duim achteraan, goed voor een totale bandbreedte van maar liefst 335 millimeter achteraan.
Tot slot is er nog een volledig op maat gemaakte uitlaatlijn, die de Ferrari niet alleen indrukwekkender doet klinken, maar de V12 vrijer laat uitademen en dus ook meer vermogen vrijgeeft. De 6,5 liter grote twaalfcilinder is in deze N-Largo goed voor 840 pk, een sprint naar 100 km/u in 2,8 seconden en een topsnelheid van 345 km/u.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 1 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 9 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 10 mois