De productieversie van de Up! verschilt tegenover de concept car door het verdwijnen van de achteringebouwde motor en de achterwielaandrijving. Daarvoor in de plaats krijgt de Volkswagen Up! een 1.0 driecilinder met 60 of 75 pk, een verbruik van 4,2 l/100 km en 4,3l/100 km is hun deel. De CO2-uitstoot van de eerste versie is 105 g/km, de tweede stoot 108 g/km CO2 uit. Een optioneel Bluemotion pakket geeft je Up! een start-stopsysteem en regeneratie van remenergie.
Op termijn komt er ook een versie van de driecilinder motor met een verbruik van 3,2 liter per 100 km en een CO2-uitstoot van 86 g/km. De elektrische Up! is voorzien voor 2013.
Recente reacties
Hyundai Sonata facelift is om duimen en vingers af te likken (2023)
Hier vind je de hele procedure/papiermolen: https://www.vlaanderen.be/homologatie-van-voertuigen-...
Door John 20 min geleden
Hyundai Sonata facelift is om duimen en vingers af te likken (2023)
ik rij al in mijn vijfde Sonata, nu met laatste model bouwjaar 2006, en vind het spijtig dat sedert...
Door STEPHAN VANDENBRANDE 1 uur geleden
Het rommelt in Europa: E-Fuels dan toch geldig na 2035 en Euro 7-norm op de schop?
Ik zal nooit van mijn leven een EV rijden. Ten eerste zijn dat gedrochten meestal en geen auto maar...
Door Adams k 3 uur geleden
Abarth 595 Scorpioneoro
Wat is de prijs van de Abarth Scorpione limited edition
Door Benny 17 uur geleden