De productieversie van de Up! verschilt tegenover de concept car door het verdwijnen van de achteringebouwde motor en de achterwielaandrijving. Daarvoor in de plaats krijgt de Volkswagen Up! een 1.0 driecilinder met 60 of 75 pk, een verbruik van 4,2 l/100 km en 4,3l/100 km is hun deel. De CO2-uitstoot van de eerste versie is 105 g/km, de tweede stoot 108 g/km CO2 uit. Een optioneel Bluemotion pakket geeft je Up! een start-stopsysteem en regeneratie van remenergie.
Op termijn komt er ook een versie van de driecilinder motor met een verbruik van 3,2 liter per 100 km en een CO2-uitstoot van 86 g/km. De elektrische Up! is voorzien voor 2013.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 22 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden