Een break van de Logan staat op onze lijst van "potentiële kaskrakers", in Genève bracht Dacia hem mee.
De Logan MCV is bij ons gekend als zevenzitter,, maar daar brengt het Roemense merk nu verandering in door hem om te vormen tot break. Nog steeds plek genoeg, alleen zal deze variant een groter publiek aanspreken.
De Logan MCV is 4,49 meter lang en kan voorwerpen meezeulen tot een lengte van 2,7 meter. Met de achterbank rechtop slikt de Logan MCV 573 liter, hoeveel ruimte er beschikbaar is met een neergeklapte achterbank wordt niet officieel meegedeeld.
Onder de kap schuilen dezelfde motoren als de rest van het gamma. Een 0,9 TCe met 90 pk en een 1.5 dCi met 90 pk. Dat beide motoren prima rijden, konden we eerder ondervinden in Zuid Spanje. De zuinigste van de twee is de 1.5 dCi, die stoot amper 99 g/km CO2 uit en verbruikt op papier 3,8 liter per honderd kilometer.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 18 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden