De Camaro is er eentje die tijdloos is, ook al lijkt hij in geen enkele zin op één van zijn voorgangers. Chevrolet vond dat een nieuw stel lampen wel kon en heeft nu een primeurtje op de IAA.
Want veel anders dan de koplampen en achterlichten verandert er niet. De Camaro heeft dus nog steeds dezelfde 6.2 V8 (432 pk) onder de kap. Wel krijgt hij er een nieuwe variant bij, de Z/28. Die is goed voor minstens 700 pk uit een 7.0l LS7 V8-blok.
Tegelijk wordt de wagen 136 kg lichter ten opzichte van een standaard Camaro. De ophanging werd bijgewerkt en hij krijgt recht op keramische remschijven.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 15 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden