Na een goeie zeven jaar afwezig te zijn in het C-segment, wil Nissan het opnieuw proberen met een hatchback. Ze nemen de eerste voorzichtige stappen met de Pulsar.
Wie ons volgt, las al eerder over de Pulsar. We volgden de onthulling, spuiden onze gedachten over een Pulsar Nismo en reden de eerste kilometers met zowel de benzine- als de dieselversie.
Sindsdien begrijpen we dat Nissan een realistische doelstelling behoudt om een klein deeltje van de koek in te nemen tussen de grote namen die de Ford Focus, de Peugeot 308 en al hun vrienden zijn. De Pulsar doet dat door ruimte te combineren met een competitieve prijs, al vergaten de ingenieurs er wat rijplezier aan toe te voegen. Misschien voor de Nismo-variant?
Recente reacties
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 3 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 19 uur geleden
Opel roept 120.000 Astra's en Zafira's terug wegens claxonprobleem
Bij mij nu ook het probleem met mijn zafira b. Niets werkt meer op het stuur. Wat nu.
Door Linze Hoekstra 22 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
Ik zie de You versie staan voor 20.530€ (incl BPM), dat is een verschil van 5500€ , in Vlaanderen...
Door John 1 dag geleden