BMW organiseert opnieuw ‘phygital’ event

BMW Group goes Phygital 2.0 (2022)

Net als begin dit jaar zal de BMW-groep ook in 2022 zijn eigen deels digitale autosalonnetje op poten zetten. ‘BMW Group Goes Phygital 2.0’ wil klanten de kans geven om alle nieuwigheden binnen de groep zowel online als fysiek te ontdekken.

2021 was een mager jaar voor de liefhebber van het autosalon. Door de coronapandemie werden alle grote evenementen namelijk onverbiddelijk afgeschaft, waardoor je voor één keer niet de kans kreeg om tussen de nieuwste automodellen te flaneren. Daarom organiseerden BMW en MINI een ‘phygital’ event waarbij je, zoals de naam al doet vermoeden, de keuze kreeg om ofwel fysiek ofwel digitaal kennis te maken met hun modellen.

Wegens succes verlengd

Door het succes van de ‘BMW Group Goes Phygital’-editie van 2021 willen ze dit event begin volgend jaar nog eens overdoen, ook al is er dan ook een traditioneel autosalon. Zo zal de groep zijn evenementenhal van 24.000 vierkante meter, gelegen in de hoofdzetel te Bornem, inrichten als enorme showroom. Daar kunnen geïnteresseerden langskomen om alle nieuwigheden van dichtbij te bekijken, net als bij de 67 BMW- en MINI-dealers in ons land die elk hun eigen showroom herinrichten.

Daarnaast kan je het hele gebeuren ook digitaal volgen, waar je modellen zult kunnen bekijken en configureren, in gesprek kunt gaan met de experts bij BMW en premières live kunt bijwonen. Op dat vlak geeft de CEO van BMW Group Belux, Eddy Haesendonck, trouwens al mee dat we ons tijdens ‘BMW Group Goes phygital 2.0’ zelfs aan een wereldpremière mogen verwachten!

Check ons videoverslag van BMW's Phygital salon van 2021

Laatst gepubliceerd

Reacties

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws