Bij reclamebureau Lowe Roche in Canada zitten ze niet om een grapje verlegen. Na de garagepoortsticker van de Audi R8 en de op een lantaarnpaal gelijmde schaalmodellen ter promotie van de Quattro-aandrijving, hebben ze nu een nieuwe reclamecampagne. Het zeil is bedoeld voor BMW- en Mercedes-eigenaars die teleurgesteld zijn dat ze zich geen Audi konden veroorloven...
Het reclamebureau verwoordt het zelf als volgt: "Don’t have an Audi R8 Spyder? Now you can pretend to have one. Trick your neighbors, and best of all, trick yourself into thinking you have the car of your dreams. Perfect for the BMW or Mercedes owner in your life filled with regret."
Perfect cadeautje dus voor je schoonvader met de BMW of je buurman met de Mercedes.
Via: Carscoop
Recente reacties
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 6 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 22 uur geleden
Opel roept 120.000 Astra's en Zafira's terug wegens claxonprobleem
Bij mij nu ook het probleem met mijn zafira b. Niets werkt meer op het stuur. Wat nu.
Door Linze Hoekstra 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
Ik zie de You versie staan voor 20.530€ (incl BPM), dat is een verschil van 5500€ , in Vlaanderen...
Door John 1 dag geleden