Marketingcommunicatie vanop de hoogste plank. De Duitse constructeur Mercedes-Benz promoot haar F-Cell concept in Duitsland en deed dat op een wel erg leuke manier. De Mercedes F-cell rijdt op waterstof en heeft bijgevolg geen enkel effect op de natuur. Dat maakt dat de F-Cell onzichtbaar is voor de natuur, en met die slogan gaan ze verder. Ze plaatsten namelijk LED's over de linkse zijde van de wagen, aan de andere kant monteerden ze een camera die zijn beelden doorstuurt naar de LED's. Dat maakt dat wanneer de wagen rondrijdt het lijkt alsof deze onzichtbaar is. Geniaal. De F-cell zelf zou richting productiefase gaan, wanneer die klaar zou zijn is onbekend.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 18 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 21 uur geleden