De big daddy in de M4-familie krijgt een met water geïnjecteerde zes-in-lijn die het tot 500 pk schopt. Technologie waarvoor je wel diep in de buidel moet tasten. Wat kies, jij één M4 GTS op je oprit of een garage met een M3 en M4 Coupé erin?
Hoeveel exemplaren er van de tot 700 stuks gelimiteerde M4 GTS naar België komt kan BMW niet meegeven, maar de prijs wisten ze ons wel te vertellen; 154.000 euro inclusief BTW. Een smak geld waarvoor je veel ander goed kan kopen.
Meer nog, gaan we er vanuit dat je het Clubsport-pakket aanvinkt (met oranje rolkooi, zespuntsharnas en brandblusser), dan zal die prijs gemakkelijk richting 160.000 euro stijgen. Een prijs waar je niet toevallig een M3 Sedan én een M4 Coupé mee kan kopen. Natuurlijk mag je niet vergeten dat die M4 GTS een verzamelobject wordt (lees: langetermijninvestering). Toch, verantwoordt het de meerprijs? Wat kies jij?
1 BMW M4 GTS, of een BMW M3 en M4 Coupé in de garage?
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 5 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 8 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 11 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 12 uur geleden