Nu BMW haar garantieperiode optrekt van 2 naar 3 jaar vroegen we ons af; Hoe belangrijk vinden klanten die garantietijd eigenlijk?
Merken zoals Kia (7 jaar) en Hyundai (5 jaar) gebruiken hun royale garantieperiode als verkoopargument. Ander merken lopen iets minder te koop met die garantieperiode. Denk maar aan Toyota en Mitsubishi die ook beiden 5 jaar bieden.
BMW, die vervoegt zich nu in dat groepje van 'meer garantie bieden dan de norm' door alle modellen 3 jaar waarborg te geven (of 200.000 km). Daarmee is het trouwens de eerste premium Duitse constructeur in België die de stap neemt. Of dat een grote impact gaat hebben op de verkoop? Tja, dat kunnen we enkel aan jullie vragen... want:
Hoe belangrijk vinden jullie de garantie bij aankoop van een nieuwe wagen?
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 3 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 3 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 20 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 23 uur geleden