Lullig of lollig: Dacia Duster 3-deurs

dacia_duster_3-door2

Trouwe Autofans weten het al maar de grote massa moet nog wakker geschud worden met reclames in de straat en op de digitale schermpjes: er is een nieuwe Duster! Maar wat van een nog grotere instapversie met maar 2 deuren en een kofferklep? Lollig, of lullig?

Het aantal crossovers/ SUV's met twee deuren zijn op bijna evenveel handen te tellen. Anno 2017 komen we zelfs niet voorbij de Range Rover Evoque en Suzuki Jimny. Om maar te zeggen dat 3-deurs SUV's (want de kofferklep tellen we in België mee) niet echt populair zijn. Misschien dat Dacia daar een verandering in kan brengen. Want geef toe, de 3-deurs Duster van hierboven, hij ziet er nog niet eens half verkeerd uit.

Wij zijn stiekem fan, als Dacia meteen ook de optie biedt om alles achter de voorste stoelen uit de Duster te houden, waardoor je met lichtevracht af-fabriek zit voor pakweg de prijs van een Avocado en bus halfvolle melk. Maar wat vinden jullie?

Lollig, of lullig, zo'n 3-deurs Duster?

Laatst gepubliceerd

Reacties (7)

Plaats een reactie
andre123 11:59
afbeelding van andre123

mss niet eens zo een domme zet nu renault de driedeur bant?
praktisch mss wel minder

John 15:00
afbeelding van John

Moesten ze deze plannen, dan is de stap naar een Duster Cabrio ook niet veraf meer :-)

B4 22:22
afbeelding van B4

Heeft wat weg van de korte LC150

MilleMiglia 12:46
afbeelding van MilleMiglia

Ik vind het best geslaagd. Vroeger kon je een pajero enzo ook allemaal in driedeurs krijgen. Maar zal wss wel een of ander marktonderzoek aantonen dat er niet genoeg vraag is.

Gijs 18:17
afbeelding van Gijs

Nu zijn ze er met een 3 deurs, en waar zit de 7 zitter of die met een groot koffer daar hadden ze toch ook over daar heb ik nog niets van gehoord.

Leo Nidas 13:05
afbeelding van Leo Nidas

't Is niet echt hoor Gijs. ;-)
't Is maar een render.

Roose geert 18:17
afbeelding van Roose geert

Prachtig, tussenschot in maken. 4x4 versie snorkel winch mobiel voor en achter te gebruiken extra beschermplaten motor , tank en differentieel. En goede all terain banden.

Koffer inrichten voor depannage en op kofferdeksel steun voor reservewiel. En dan heb je een perfecte betaalbare 4x4 waar menig man gaat naartoe kijken ook die met hun grotere 4x4 voertuigen. Kortom dikke duim.

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws