Wacht, wat?! Volkswagen verkoopt Multivan van +100.000 euro!

volkswagen-multivan-business-2018_01

Instapprijs voor een Volkswagen Multivan? 35.000 euro. Gelden die je neer moet leggen voor een Multivan Business? 103.000 euro. Omdat het niet altijd een Mercedes S-Klasse moet zijn, toch?

Stel het gaat goed met het loodgietersbedrijf dat je ooit met je eigen hardwerkende handen uit de grond hebt geklopt. Jaren heb je doorgebracht in je vertrouwde busje, waardoor je nu als doorgegroeide CEO met mensen onder je leiding niet de nood hebt aan plots een dikke zakensedan en een chauffeur. Oplossing in zicht! Want Volkswagen verkoopt een Multivan Business. De crème de la crème op busjesvlak zeg maar.

volkswagen-multivan-business-2018

Dat merk je ook aan de prijs, want rijdt je werkvolk rond met Transporters van 25.000 euro, dan kost deze top-uitvoering 103.445,32 euro. Jawel, dat las je goed, +100.000 euro voor een busjes dat je in standaardvorm al mee neemt voor 35.000 euro. Meer nog, stellen we er eentje samen - met een 204 pk sterke diesel en 4Motion - dan klokt onze busjesdroom af op 114.369,20 euro. Geld waarmee je bij Mercedes bijvoorbeeld een S-Klasse koopt met 470 pk sterke V8.

volkswagen-multivan-business-2018

Hoe Volkswagen die hoge prijs verantwoordt? Simpel, de Multivan Business is letterlijk een kantoor op wielen. Met wifi-verbinding en rijkelijk plaats voor 4 achteraan. Meer nog, het zitwerk wordt handgemaakt in de ateliers van Bentley. Een rits veiligheidssystemen en een sper achteraan moeten eveneens zorgen dat je veilig op je bestemming geraakt. Of dat nu in de stad is of op de boerenbuiten. Al kan je natuurlijk ook altijd de vraag stellen of een Multivan van 50.000 euro ook al die dingen niet kan doen.

Zou Volkswagen hier één exemplaar per jaar van slijten in België?

Tijdstip: 11:03
Auteur: Auteur: Yves
Reacties: 1 reactie

Laatst gepubliceerd

Reacties (1)

Plaats een reactie
Van Audenaerde Patrick 07:53
afbeelding van Van Audenaerde Patrick

Die zijn zot. VW moet zo ie zo al genoeg kosten voor pak weg een gewone dubbele cabine. Of die bussen dan nog beter zijn dan een ander merk betwijfel ik ten zeerste! VW zou beter eens een bus voorzien van een 3,0v6 diesel. Die zou het tenminste wat langer uithouden!!! Ja ik spreek uit ervaring. Handen vol geld kost zo'n ding als er wat mee scheeld. En schelen zal er wat, geloof mij. De comfortabelste qwa rijgedrag zijn ze zeker.

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws