
In deze aflevering leert Wim alles bij over carwrapping. Spraakwaterval Thierry Verheyen is met zijn BC Signature op amper 10 jaar tijd uitgegroeid tot de marktleider op vlak van carwrapping en lakbescherming. Hij vertelt over het verhaal achter BC Signature, over de ins en outs van carwrapping en over het belang van sociale media.
Volg je wat autogerelateerde accounts op Instagram, YouTube of – waarom niet? - TikTok, dan is de kans groot dat je de carwrappers van BC Signature al eens hebt zien passeren. Wim sprak met Thierry Verheyen, oprichter van de marktleider uit Mortsel, over de ins en outs van het wrappen van auto’s.
Bekijk op YouTube:
Beluister via je favoriete podcast-app:
Recente reacties
Vraag: Moet Volvo een elektrische stationwagen op de markt brengen?
Een goede Cx is belangrijk om het verbruik te drukken, ook elektrisch. Dus die station zal er wel...
Door JL 12 uur geleden
Officieel: Hyundai Bayon is Kona mét koffer (2021)
De Crossland van Hyundai, dus. Ter vervanging van de ix20. (broertje Kia Venga)
Door JL 12 uur geleden
Officieel: Volkswagen Golf GTI Clubsport 45
G'oh ja, in '94 was ik 10 :-D toen kocht ik voornamelijk snoepjes van 1 en 2 BEF om er zoveel...
Door John 12 uur geleden
Officieel: Volkswagen Golf GTI Clubsport 45
Een golf 3 gti uit 1994 had een nieuwprijs van 22770€ rekening houdend met de inflatie is dat...
Door Adriaan 20 uur geleden