De Audi Q7 mag dan wel een prima ding zijn, de concurrentie loopt bochten voor. Ze hopen dat gat snel dicht te werken met hun e-tron technologie.
De huidige Audi Q7 gaat intussen al zes jaar mee. In die tijd kreeg hij al eens een facelift om de achterstand op de concurrentie te verkleinen. Maar ondertussen is de Q7 alweer de oudste van de hoop en werkt Audi aan een tweede facelift. Binnen twee jaar zou er pas een nieuwe generatie Q7 komen, en volgens de Australische managing director komt die er met e-tron technologie.
Niet echt verrassend aangezien Audi het hele gamma wil voorzien met een e-tron badge. Opvallend is dat de tussentijdse facelift misschien al een hybride variant zal krijgen. Eén ding is zeker, de komst ervan staat vast, wanneer dat gebeurd is minder duidelijk.
Recente reacties
Test: Toyota Prius PHEV (2024)
Plug-in is inderdaad zeker niet de toekomst. Jammer dat deze Prius niet als gewone hybride wordt...
Door JP Holland 17 uur geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 1 dag geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 2 dagen geleden