Hyundai bouwt zelf een sportievere versie van de Veloster Turbo. Die krijgt een lagere prijs maar mist ook een aantal opties.
De hot hatch krijgt aldus een getuned chassis en een nieuwe zesversnellingsbak mee. De tractiesettings worden gecontroleerd door een nieuw Torque Vectoring Control systeem. Verder blijft de wagen gelijk aan zijn - Amerikaanse - Turbo-broer, dat wil zeggen: een 1.6 turbomotor met 204 pk, en niet de 184 pk-versie die bij ons al eens voorbijrijdt. Interieursgewijs wordt een speciaal interieur met roodlederen accenten en dito zetels geplaatst. Buitenom onderscheidt de R-Spec zich door een nieuwe front splitter en R-Spec badges. Deze Hyundai Veloster Turbo R-Spec is dus bedoeld voor de Amerikaanse markt, bij ons zal je deze versie niet dadelijk zien, tenzij via grijze import.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden