Infiniti doet nog altijd hard haar best om een plaatsje te veroveren op de Europese markt. Na de hybride variant en de 2.2 dieselmotor leveren ze de Q50 ook met 2.0 turbomotor. Die mag je buitenrijden als je minimaal 38.050 euro achterlaat bij je dealer.
De 2.0t is beschikbaar vanaf het "Premium"-uitrustingsniveau van de Q50. Daar kost hij dus bovenstaand bedrag, wil je een "Sport", dan betaal je 42.580 euro. De nieuwe 2.0 turbomotorisatie is eigenlijk geleend bij Mercedes - net als de 2.2d - en brengt 211 pk en 350 Nm voor. Daarmee verstookt hij volgens Infiniti 6,3 l/100 km (6,5l voor de Sport) en stoot hij 146 g/km CO2 uit (151 g voor de Sport). Hij wordt standaard geleverd met automatische versnellingsbak met zeven versnellingen.
De "Sport"-versie biedt de koper adaptieve besturing. Ook LED-koplampen en een Welcome Pack met elektrische verstelling voor de voorste zetels en de stuurkolom worden daarin vervat.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 3 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 18 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden