In Hanover stelde Fiat deze gefacelifte Dobló Cargo voor. De bestelwagen krijgt vooral een nieuw uiterlijk en komt daarmee weer wat dichter bij de neus van de nieuwe Ducato. Fiat maakt van de gelegenheid gebruik om een nieuw logo voor haar bestelwagenafdeling voor te stellen.
Motorisch of technisch verandert er niet heel veel. Nieuw is wel het Traction+ systeem, dat hetzelfde rijgevoel moet geven als volwaardige vierwielaandrijving.
Er komen ook nieuwe EcoJet-versies met een start/stop-systeem, aerodynamische toevoegingen en banden met lage rolweerstand. Daardoor zou die EcoJet-variant 4,4 l/100 km moeten verbruiken en een CO2-uitstoot van 115 g/km halen. De motoren blijven verder dezelfde, dat wil zeggen een 1.3 MultiJet diesel met 90 pk en een 1.6 MultiJet II diesel met 105 pk.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden