Niet het verhoopte succes in Europa, waardoor Honda vroegtijdig de stekker trok uit de CR-Z. De hybride-Coupé rolt nu ook in thuisland op z'n laatste wieltjes, waardoor het tijd is voor een uitzwaaiversie; de CR-Z Final Label
In 2010 poogde Honda de wereld te verbeteren met de CR-Z, een hybride met futuristische styling en een coupévorm. In Europa was het alleszins geen verkoopkanon waardoor Honda vroegtijdig de stekker uit de commercialisatie trok. Bij ons althans, want in Noord-Amerika en Japan bleef de CR-Z bij de dealer staan. Tot nu, want na zes jaar hybridedienst krijgt de spirituele opvolger van de CR-X nog een laatste uitzwaaiversie CR-Z Final Label genaamd.
Geen uitbundige feesteditie, want een relatief brave blauwe lakkleur wordt aangevuld met 17-duimd lichtgewicht velgen en een interieur met Final Label-logo's en zwart leder. Of het een toekomstig verzamelobject wordt, we betwijfelen het alvast. Op zes jaar tijd wist Honda 4 miljoen stuks in elkaar te schroeven.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 20 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden