
Na zes jaar aan het designroer te staan bij Rolls-Royce, met creaties zoals de Dawn, Phantom en Cullinan op zijn palmares, heeft Giles Taylor besloten het bedrijf te verlaten om 'te focussen op andere interesses'. Of de Cullinan een verplichte designoefening te veel was?
Giles Taylor, zijn naam zal geen belletje doen rinkelen maar de man is verantwoordelijk voor het gerief van Rolls waar de rijken der aarde de komende jaren hun geld op stuk zullen slaan. Te beginnen met de goed ontvangen Wraith en cabriovariant Dawn, de weinig verrassende Phantom, de al helemaal niet goed ontvangen Cullinan en compleet absurde Vision 100. Om maar te zeggen dat de man een uniek palmares heeft opgebouwd.
Zijn reden van vertrek is niet geheel duidelijk. Al laat Taylor vallen dat hij andere interesses na wil jagen. Zijn vertrek blijkt tevens zo abrupt, dat Rolls eigenlijk nog geen opvolger klaar heeft. Had je misschien toch niet de man moeten verplichten een SUV te tekenen, Rolls?
Recente reacties
Kia lanceert Black Edition-uitloopversie van de Sportage
Graag prijs 1.6 diesel 136pk aub ,automaat, schuif dak en lederen zetels ! Dank groetjes Francis
Door Francis LAGAE 13 uur geleden
Rijtest: DS 7 Crossback BlueHDi 180 (2018)
Ondertussen ben ik 1van de vele DS slachtoffers die gevallen is voor de look. Een onberispelijke...
Door Van den Daele Marc 22 uur geleden
Audi RS e-tron GT: hier zijn de specificaties van de eerste elektrische RS!
Wij rijden met een audi A5 sportback maar dit is Top Wat een mooie wagen amai Dit is werkelijk...
Door Sonja 1 dag geleden
Prijslijst: zoveel kost de nieuwe Volkswagen Tiguan eHybrid (2020)
mja, Geraard zegt soms 13kWh, soms 9.2kWh. Ik refereerde eigenlijk naar de VW-website waar de...
Door Jacky 2 dagen geleden