Afgeleid van hun N sportafdeling lanceert Hyundai de N Line-reeks op de i30. Alle voordelen van de i30 N, behalve de prestaties en de kostprijs.
Hyundai plant de visuele kenmerken van de i30 N ook over op de N Line, net zoals je bij Peugeot de GT-Line hebt en Volkswagen R-Lines laat rondtoeren. Toch zijn er kleine verschillen met de echte N, die onder andere een iets grotere spoiler heeft en beschikt hij ook over één dubbele uitlaat, in plaats van de twee enkele eindstukken van de i30 N Line.
Ook binnenin ademt de N Line zoals zijn straffere broer. Een pookknop en stuurwiel met geperforeerd leder, sportzetels en evenzeer sportpedalen.
De Koreanen zetten de i30 N Line aan in de catalogus voor de 1.4 T-GDi met 140 pk en op de 1.6 CRDi met 136 pk. Kopers van de 1.0 T-GDi kunnen niet voor een N Line kiezen, een beetje vermogen onder de kap was de leidraad bij die keuze. Voorlopig is het N Line-pakket alleen te bestellen op de hatchback, al verwachten we dat ook de Fastback die kuur zal ondergaan. Zeker als je weet dat een i30 N Fastback er ook zit aan te komen. Over N Line voor de i30 Wagon is nergens iets te vinden.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 2 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 3 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 20 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 22 uur geleden