De komende jaren gaan we dit meer en meer zien, nieuwe verkoopkanalen voor mobiliteit. Eerder zagen we al winkelketens private lease aanbieden, nu is het de beurt aan de verzekeraars, Baloise gaat als eerste met de eer lopen.
Eigenlijk is een verzekeraar veel logischer dan een winkelketen. Bij een auto neem je een verzekering dus waarom niet andersom? Baloise gaat niet zomaar de private leasingmarkt op, ze doen het samen met de leasingboys van ALD Automotive. De vraag is wie de volgende gaat zijn om ons een auto aan te bieden. Wat zeker is, is dat verschillende sectoren de private lease markt hebben geroken. Wat uiteindelijk tot meer aanbod zou moeten leiden. Nu nog de "conservatieve" Belgische markt overtuigen. In België zitten er al 10.000 mensen op de private lease formule, maar dat is is nog maar een fractie van pakweg Nederland.
Recente reacties
Test: Toyota Prius PHEV (2024)
Plug-in is inderdaad zeker niet de toekomst. Jammer dat deze Prius niet als gewone hybride wordt...
Door JP Holland 11 uur geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 1 dag geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 1 dag geleden