
De komende jaren gaan we dit meer en meer zien, nieuwe verkoopkanalen voor mobiliteit. Eerder zagen we al winkelketens private lease aanbieden, nu is het de beurt aan de verzekeraars, Baloise gaat als eerste met de eer lopen.
Eigenlijk is een verzekeraar veel logischer dan een winkelketen. Bij een auto neem je een verzekering dus waarom niet andersom? Baloise gaat niet zomaar de private leasingmarkt op, ze doen het samen met de leasingboys van ALD Automotive. De vraag is wie de volgende gaat zijn om ons een auto aan te bieden. Wat zeker is, is dat verschillende sectoren de private lease markt hebben geroken. Wat uiteindelijk tot meer aanbod zou moeten leiden. Nu nog de "conservatieve" Belgische markt overtuigen. In België zitten er al 10.000 mensen op de private lease formule, maar dat is is nog maar een fractie van pakweg Nederland.
Recente reacties
Video: moeten we winterbanden inruilen voor vierseizoensbanden?
Wat zwets je toch man. EV banden werken net zoals bij de andere wagens.
Door Vish 10 uur geleden
Video: moeten we winterbanden inruilen voor vierseizoensbanden?
allemaal mooie theorieen,en wat met ev?dan blijkt het ineens allemaal niet nodig te zijn... door...
Door andre123 21 uur geleden
Video: moeten we winterbanden inruilen voor vierseizoensbanden?
Met de opwarming van het klimaat, worden winterbanden toch overbodig :-p Conclusie: zorg altijd...
Door John 1 dag geleden
Video: moeten we winterbanden inruilen voor vierseizoensbanden?
Ik heb al 35000 km met de MICHELIN CROSSCLIMATE op onze Touran en die gaan zeker nog 15000 km mee...
Door homanito 1 dag geleden