driecilinderterrein
De CNG-architectuur is daardoor dus bekend uit de Volkswagen Polo en de Seat Arona. Anders dan bij de Skoda Octavia Combi G-Tec maakt deze Scala gebruik van een 90 pk sterke 1.0 TSI benzinemotor als basis, aangelengd met niet één maar drie CNG-tanks. Die zijn goed voor een volume van 13,8 kilogram en breiden de actieradius uit tot 630 kilometer, waarvan 410 kilometer enkel en alleen op aardgas.
128 liter
Het gevolg is dat de kofferruimte wat krimpt. De Scala ziet de bagageruimte achterin namelijk krimpen van 467 liter naar 339 liter. De Scala G-Tec is beschikbaar in het Active-, Ambition- en Style-uitrustingsniveau. In het laatste kwartaal van dit jaar staat de auto bij de dealers, tegen dan zullen de prijzen ook bekend zijn.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 22 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden