Het herwerkte Lotus-logo komt er gelijktijdig met de voorstelling van een nieuwe sponserdeal met de Engelse voetbalclub Norwich City.
Lotus wil onder leiding van haar nieuwste volledige elektrische hypercar, de Evija, een nieuwe lijn van modellen aanbieden en bij die verandering hoort eveneens een aangepast logo. Dat nieuwe logo is minder druk dan de uitgaande versie en oogt daardoor eenvoudiger. Het 3D-effect verdwijnt en “Lotus” staat niet meer gebogen. Met het nieuwe logo verwelkomen we ondertussen variatie nummer 8 van de allereerste uit 1948. Het “embleem” boven Lotus zijn de initialen van de oprichter Anthony Colin Bruce Chapman.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 43 min geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 15 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 23 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden