... maar die MPV is alleen voor de Chinese markt bestemd.
Nee, de monovolume is nog lang niet dood. Zeker in China niet, waar Volkswagen deze Viloran voorstelt. Een fors uit de kluiten gewassen MPV, die de nochtans al niet kleine Sharan doet verbleken.
Met een lengte van 5,3 meter is de VW Viloran niet op Europese leest geschoeid. Een wielbasis van 3,18 meter voorziet natuurlijk heel wat binnenruimte: de Viloran biedt plaats aan zes of zeven passagiers, afhankelijk van je zetelconfiguratie. Schuifdeuren aan beide zijden moeten vlot toegang bieden tot de optionele captain chairs op de tweede rij en de twee plaatsen achteraan.
Onder de motorkap huist een 2.0 TSI viercilinder, die goed is voor 220 pk en 350 Nm, en die gekoppeld is aan een DSG-zeventraps. De Viloran, een product van de joint venture SAIC-Volkswagen, komt in China in het eerste kwartaal van 2020 op de markt.
Recente reacties
3 redenen waarom Tesla Cybertruck niet naar Europa komt
Lekker daar (aan de andere kant van de Grote Plas) laten. Überhaupt zouden grote pickups en SUVs...
Door phil 3 uur geleden
Snel wezen: Tesla Model Y vanaf deze vrijdag terug stuk duurder
De Tesla Y, met de Y van yoyo. (Jaja, ik weet dat je jojo met een "j" schrijft.)
Door JL 13 uur geleden
Mercedes VISION EQXX verbruikt 7,4 kWh/100 km, zelfs in de woestijnhitte
En nu dezelfde test bij -5 graag.
Door John 18 uur geleden
Deze elektrische auto’s komen in aanmerking voor de EV-premie van 5.000 euro
De Honda e:Ny1 komt tegenwoordig ook in aanmerking
Door Jan Vanoppen 19 uur geleden