... maar die MPV is alleen voor de Chinese markt bestemd.
Nee, de monovolume is nog lang niet dood. Zeker in China niet, waar Volkswagen deze Viloran voorstelt. Een fors uit de kluiten gewassen MPV, die de nochtans al niet kleine Sharan doet verbleken.
Met een lengte van 5,3 meter is de VW Viloran niet op Europese leest geschoeid. Een wielbasis van 3,18 meter voorziet natuurlijk heel wat binnenruimte: de Viloran biedt plaats aan zes of zeven passagiers, afhankelijk van je zetelconfiguratie. Schuifdeuren aan beide zijden moeten vlot toegang bieden tot de optionele captain chairs op de tweede rij en de twee plaatsen achteraan.
Onder de motorkap huist een 2.0 TSI viercilinder, die goed is voor 220 pk en 350 Nm, en die gekoppeld is aan een DSG-zeventraps. De Viloran, een product van de joint venture SAIC-Volkswagen, komt in China in het eerste kwartaal van 2020 op de markt.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 28 min geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 15 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 23 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden