Begin dit jaar kondigde Subaru een facelift aan voor zijn compacte XV. De hertekende versie is nu ook bij ons verkrijgbaar.
Ook Subaru ontsnapt niet aan de regel van vier: de ongeschreven regel in de autosector dat een model na vier jaar een facelift moet krijgen. Deze keer is het de beurt aan de XV, de compacte crossover die in 2017 op onze markt verscheen. En die nu dus onvermijdelijk onder het mes gaat.
De jaargang die vanaf juli in de showroom staat, krijgt een nieuwe voorbumper met meer kunststof, een nieuwe beschermplaat en dito inzetstukken. Een gewijzigde grille, nieuwe 17- en 18-duimsvelgen en twee nieuwe koetswerkkleuren maken het plaatje aan de buitenkant af.
Binnenin krijgt de topuitvoering Premium een extra keuzemogelijkheid voor de interieurafwerking. De e-Boxer krijgt voortaan standaard de SI-rijmodus, die je laat kiezen tussen een sportieve en een zogenaamde “intelligente” parameter. De X-Mode, voor moeilijker berijdbaar terrein, maakt voortaan een onderscheid tussen “Snow/Dirt” en “Deep Snow/Mud”.
Tot slot krijgen de uitvoeringen Luxury en Premium standaard een Front View Monitor, een camera met kijkhoek van 180 graden. De vernieuwde Subaru XV krijgt een basisprijs van 25.995 euro.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden