
Na McLaren, Williams en Lotus stelde ook Ferrari zijn wapenfeit voor het seizoen van 2014 voor, deze F14 T.
Daarmee weten we hoe de bolides van Scuderia er zullen uitzien. Bij de presentatie gisteren was het vooral uitkijken naar de voorkant, een plek waar McLaren, Williams en Lotus de bal wel wat missloegen.
Al is de nieuwe neus bij de constructeurs uiteraard een gevolg van de nieuwe regels die zeggen dat die een stuk lager moest liggen dan in 2013. Ferrari koos daarom om de neus en voorvleugel te verenigen.
Achteraan valt de hooggeplaatste uitlaat op. De V8 wordt daarmee ook visueel in de vuilbak geworpen en moet plaatsmaken voor een V6 Turbo die voldoende heeft aan één centrale uitlaat.
Recente reacties
Officieel: Mercedes EQA brengt elektriciteit naar compacte crossovers (2021)
In Duitsland kost de GLA 180 - 36.000 € , de plugin hybride GLA 250 e kost 46.000€. Wie budget...
Door John 1 uur geleden
Prijslijst: zoveel kost de nieuwe Volkswagen Tiguan eHybrid (2020)
Schone auto, maar hoe weet je nu of het een fake hybrid is of niet? Batterijcapaciteit lijkt...
Door jacky 7 uur geleden
Ford tikt leveranciers op vingers voor perslekken
Dit begrijp ik niet... Ik heb 2 jaar voor TME gewerkt in zaventem (Toyota Motor Europe, het...
Door Adriaan 9 uur geleden
Toyotagate: 10 jaar lang gesjoemel met uitstoot
Je moet niet enkel op hln.be meer zijn voor sensatie nieuws in vlaanderen!
Door Adriaan 10 uur geleden