135i wordt efficiënter en krijgt DCT
BMW's kleinste raket, de 135i, zal het volgend modeljaar met een turbo minder moeten stellen. Het blok (N54) is in zijn huidige vorm 300 pk sterk dankzij het gebruik van de dubbele turbo's bovenop de 3 liter zes-in-lijn. In BMW's oneindige zoektocht naar efficiëntie worden de twee nu vervangen door een enkelvoudig exemplaar met twin-scroll functie.
Lees meer
Recente reacties
Ineos stopt al zijn productie... en daar kan het zelf niet aan doen
Mij lijkt dat er in dat geval toch wel een tijdelijke oplossing te bedenken zou zijn om de...
Door Peter Koppens 2 uur geleden
Lichte vracht voor particulieren: hoe zat dat weer? (2024)
Opvangnetten???
Door Kris 4 uur geleden
Range Rover SV Bespoke Mer du Nord bestaat in slechts 5 exemplaren, krijgt waanzinnig prijskaartje
Dan liefst voertuig '5 of 5' want dan zijn de kinderziektes reeds verholpen. Wink, wink ...
Door HH 20 uur geleden
Dit kost de kleinste BMW met de lichtste motor (2024)
Lichtste versie van de vorige generatie waren de 116i en de 118i. In Nederland was dit de 120i. Heb...
Door Christophe 1 dag geleden