Een hatchbak mag uiteraard wel over een bende paarden beschikken. Al zit er in dit geval misschien net iets teveel paardenkracht onder. De Duitse tuner Wolf Racing schroefde namelijk 360pk onder de kap van de Focus RS, samen met 559Nm koppel bij 3.100rpm. Het 'multi-disc differential lock' zorgt voor een pak meer tractie, iets wat je vast nodig zal hebben in deze Focus RS. De ophanging werd op haar beurt verlaagt met 30mm wat eveneens voor een betere wegligging zorgt. Daarnaast werd er gezorgd voor 18", 19" en 20 duims velgen (399 euro). Binnenin wordt je getracteerd op aluminium pedalen, aluminium voetsteun, matjes hier en daar, stickers (98 euro) etc... De motorkit kost 1.299 euro en bij deze meer dan betaalbaar. Op 28 November wordt hij gepresenteerd op de Essen Motor Show.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 12 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden