Gemballa hoopt 25 Enzo's te kunnen omdopen in de door hun ontworpen Gemballa MIG-01 variant. Gemballa werkte aan gewichtverlies en optische wijzingen. Opvallendste kenmerk is het verlies van zestien kilogram aan elke velg. Maar ze deden meer, veel meer.
Qua aerodynamica voegt een vernieuwde lip vooraan 35 kilogram downforce toe. Achteraan zorgt de nieuwe spoiler voor 85 kilogram extra. Het aerodynamicapak zorgde eveneens voor een bredere Enzo-variant. Vooraan wordt de wagen acht centimeter breder, achteraan zijn er dat tien.
Mechanisch vernieuwde de tuner enkel het uitlaatsysteem. Verder werd er ook een nieuwe motorkap geplaatst zodat het vermogen steeg tot 691 paarden. Het is nog wel steeds dezelfde zes liter V12 die onder diezelfde kap schuilt.
Via Car
Recente reacties
Snel wezen: Tesla Model Y vanaf deze vrijdag terug stuk duurder
De Tesla Y, met de Y van yoyo. (Jaja, ik weet dat je jojo met een "j" schrijft.)
Door JL 9 uur geleden
Mercedes VISION EQXX verbruikt 7,4 kWh/100 km, zelfs in de woestijnhitte
En nu dezelfde test bij -5 graag.
Door John 14 uur geleden
Deze elektrische auto’s komen in aanmerking voor de EV-premie van 5.000 euro
De Honda e:Ny1 komt tegenwoordig ook in aanmerking
Door Jan Vanoppen 14 uur geleden
Eerste test: Skoda Superb Combi - Mag het iets meer zijn? (2024)
Je kan letterlijk gewoon de ncap safety ratings hanteren. De passat heeft voor inzittende een 85%...
Door Jordy 19 uur geleden