Gemballa hoopt 25 Enzo's te kunnen omdopen in de door hun ontworpen Gemballa MIG-01 variant. Gemballa werkte aan gewichtverlies en optische wijzingen. Opvallendste kenmerk is het verlies van zestien kilogram aan elke velg. Maar ze deden meer, veel meer.
Qua aerodynamica voegt een vernieuwde lip vooraan 35 kilogram downforce toe. Achteraan zorgt de nieuwe spoiler voor 85 kilogram extra. Het aerodynamicapak zorgde eveneens voor een bredere Enzo-variant. Vooraan wordt de wagen acht centimeter breder, achteraan zijn er dat tien.
Mechanisch vernieuwde de tuner enkel het uitlaatsysteem. Verder werd er ook een nieuwe motorkap geplaatst zodat het vermogen steeg tot 691 paarden. Het is nog wel steeds dezelfde zes liter V12 die onder diezelfde kap schuilt.
Via Car
Recente reacties
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 2 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 5 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 5 uur geleden
BAM!: Tesla Model 3 Performance is hier (2024)
Ziet er beter uit dan die extreem saaie instappers. ook lijken de zetel beter het zitvlak is wat...
Door kevin 9 uur geleden