speedART bouwt een eigen variant van de Porsche Cayenne, die nog weinig met SUV's te maken heeft. De Titan Evo is in feite een Cayenne met bodykit en motorische aanpassingen. De 23 inch velgen zijn ondanks de grootte toch lichter dan de originele 21 inch exemplaren. Ook visueel wordt de auto voller, al dankt de wagen dat ook aan de aerodynamische aanpassingen aan bumpers, wielbogen en zijschorten. Achteraan zien we uitlaatpijpen met een diameter van 100 mm.
De motor werd eveneens niet ongemoeid gelaten, daarvoor bedacht men een aantal aanpassingen, al is niet gespecifieerd welke dat zijn. De Cayenne diesel krijgt er 50 pk en 70 Nm bij, de Cayenne Hybrid telt 70 pk en 50 Nm meer, terwijl het vermogen van de Cayenne Turbo stijgt met 100 pk en 150 Nm.
Bron: autoblog.it
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 2 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 5 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 8 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 8 uur geleden