Met 313 pk onder je A6 3.0 BiTurboDiesel is het natuurlijk een beetje behelpen. MTM heeft de oplossing gevonden.
Door een "simpele" ECU remapping kan de drieliter naar 381 pk en 780 Nm worden gebracht. Een nieuwe 0 naar 100 tijd in niet meegegeven, maar de gewone A6 BiTDI sprint al in 5,1 seconden naar 100 km/u. Om je A6 helemaal af te maken, kan je ook nog nieuwe remschijven, 20" velgen en een verlaagde ophanging bestellen. Hopelijk klinkt de 3.0 even goed als [de SQ5][2].
Recente reacties
Test: Toyota Prius PHEV (2024)
Plug-in is inderdaad zeker niet de toekomst. Jammer dat deze Prius niet als gewone hybride wordt...
Door JP Holland 14 uur geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 1 dag geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 2 dagen geleden