Dit zou de ultieme Aston moeten worden. Hij zal dan ook met zijn vraagprijs van 1,2miljoen pond duurder zijn dan de niet goedkope Bugatti Veyron. Eén van prijsbepalers zal het carbonfiber chasis zijn in combinatie met een aluminium koetswerk. De productie zal dan ook gelimiteerd blijven tot 77 stuks. De nieuwe super-aston zal aangedreven worden door een 7 liter v12 die 650 paarden voortbrengt. Van 0 naar 96km/u(60mph) zal in 3,5 seconden gaan en hij zal het voor bekeken houden rond 350km/u(220mph).
(via autoexpress)
Dit zou de ultieme Aston moeten worden. Hij zal dan ook met zijn vraagprijs van 1,2miljoen pond duurder zijn dan de niet goedkope Bugatti Veyron. Eén van prijsbepalers zal het carbonfiber chasis zijn in combinatie met een aluminium koetswerk. De productie zal dan ook gelimiteerd blijven tot 77 stuks. De nieuwe super-aston zal aangedreven worden door een 7 liter v12 die 650 paarden voortbrengt. Van 0 naar 96km/u(60mph) zal in 3,5 seconden gaan en hij zal het voor bekeken houden rond 350km/u(220mph).
(via autoexpress)
Recente reacties
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 3 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 5 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 6 uur geleden
BAM!: Tesla Model 3 Performance is hier (2024)
Ziet er beter uit dan die extreem saaie instappers. ook lijken de zetel beter het zitvlak is wat...
Door kevin 10 uur geleden