De economische crisis heeft al lelijk huis gehouden bij verscheidene autofabrikanten, toch weet er een van hen het tegendeel te bewijzen. Subaru wist de verkoopcijfers te verhogen in bepaalde landen! In de VS en andere landen is de verkoop zowaar gestegen. Neem nu in Nederland, daar verkocht men 2 auto's meer. In 2007 waren het er 1309 en nu 1311. Waarschijnlijk is dit te danken aan de komst van de nieuwe Impreza,Forrester (afbeelding) en natuurlijk de nieuwe boxerdiesel die in heel wat landen gunstiger is.
Toch lopen ze bij Subaru niet op wolkjes want 2009 belooft een moeilijk jaar te worden, daardoor behouden ze dezelfde productiecapaciteit en dus moeten ze hun productiecapaciteit niet verminderen zoals de meeste autoconstructeurs reeds gedaan hebben. Ik zou zeggen: "keep up the good work Subaru!" (via: autoweek.nl)
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 22 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden